مدونة مايا مدونة مايا
فوتوشوب

آخر الأخبار

فوتوشوب
فوتوشوب
جاري التحميل ...
فوتوشوب

تحميل فيديو مصطفي كامل اقوي من الايام

اقوي من الايام
أنا قد كل لحظة ندم… لحظة ألم قد الي الجراح..كل الي راااح
ما يهزنيش ما يهمنيش ألا أنا.. وأنا حالف لعيش
ولو كل القلوب ظالمة ولو كل الدروب ضالمة
ولو كل البشر … خانت قلبي أنا حبي أنا
حفضـل
أقوى من الأيام .. أقوى من الأيام
الأيام…الأيام
القلب الضعيف اتعلم ..القلب الي داب واتألم
القللب الي ياما اتخان ..القلب الي شاف احزان
تخلي الحجر يتكلم وكتر الجراح قوتني
ألام الزمن خلتني متعود على الاوجاع
أتجرح وهون واتباع أنا ياما السنين ورتني
ولا نادم على الي فات ولا خايف من الجايات
زي الدنيا ما بتعلمني ولو أدوس عالألم والنار
ولو ادوق العسل صبار لو العالم كلو ظالمني
أنــــا
أقوى من الأيام .. أقوى من الأيام
الأيام…. الأيام
لا حيملا العزاب أيامي ولا حقفل كتاب أحلامي
ولا حدبل فيوم وانهار ولا حقبل أعيش منهار
متلون سواد قدامي لو كان عالحياة حديها
لو كان عالألام حطويها في ناس الجراح تألمها
وفي ناس الجراح تأسمها وناس الجراح تبنيها
وأنا حالف ما تبكي العين ولا تندم على خاينين
ولا على قلب كسرني وباعني ولو كل البشر في الكون
والناس والزمن حتخون لو العالم كلو خدعني
أنـــــا
أقوى من الأيام ..أقوى من الأيام
الأيام الأيام
ولا حقبل حنين يهزمني ولا موجة سنين تاسمني
لو دايماً حزينة شموعي أنا دايماً سبب لدموعي
حبايبي الي ضاعت مني لا أحب الندم عالماضي
ولا برسم أمل عالفاضي أمنية حياتي وعمري
لأخر دقيقة فعمري أموت بس أموت فبلادي
ولا عاشق زمن دوار والعاشق دموعه كتار
وأنا ما بقتش بحس بضرحي
والعمر الي عدا وكان ولا واخد على الأحزان
حتى فعز ألامي وضعفي
أنــا
أقوى من الأيام ..أقوى من الأيام
الأيام .. الأيام

تحميل الفيديو بلاغنيه
تحميل الفلم

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مدونة مايا

2016